31 mars.

Usch vad jag är seg idag, mår inte helt hundra.
Ont i huvudet, snorar å blää.
Känns tyvärr inte lättare av att veta att jag börjar jobba om en och en halv timme.
Får väl göra det bästa av situationen iallafall.

Igår var jag iallafall jätteduktig, tvättade, tog hand om tvätten och städade.
Senare kom pappa och Bitte och Molle och Anders och Tyson såklart.
Det blev fika. Mina goda vaniljbullar och pappas goda rutor.
Och så kollade vi på "Färjan 2" haha, jaa en hel del skratt blev det.

Pappa och Bitte fick prova på att spela trummor på Guitar Hero,
ååh vad roligt det var. Bitte var iallafall lite bra, om man jämför med pappa!

Nej nu har jag inte tid med det här, måste göra mig iordning så jag hinner ner på stan innan.

Vi hörs.

My Life Would Suck Without You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback