4 mars.

Herregud vad trött jag var imorse när klockan ringde.
Men jag lyckade ta mig upp tillslut.
Man vänjer sig så snabbt med sovmorgon när man jobbar kväll
och sen ska man helt plötsligt upp med tuppen igen.

Jobbet idag gick bra, som vanligt typ, haha.
Var hos en gubbe imorse och dukade fram både de ena och det andra.
När han väl kom och satte sig, så satte jag mig också och tänkte vara lite
social eftersom jag hade en bra stund kvar.
Men när jag satte mig sa han bara "Nej men, du behöver inte vara kvar nu
du har ju dukat så himla fint åt mig!!!"
Och jag svarade att jag gärna var kvar en stund eftersom att jag hade en stund över.
Men icke, han envisades att jag skulle gå, just eftersom att jag dukat så fint.
Så jag tog mig en promenad genom stan.

Efter jobbet blev det en sväng till Balanze, visst var det roligt att träna lite,
men det är nog egentligen ingenting för mig, så mycket saknar jag det inte.

Nu tänkte jag laga lite mat, köttbullar och spagettie med sås blir det tydligen idag.
Patrik sover redan, så jag tänkte överraska med lite mat.

Fascination, It's just the way we feeel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback