5 mars.

Jobb, jobb, jobb. Jobbar resten av veckan, utom söndag.
Jag ska inte klaga egentligen, men det var ett tag sen jag var långledig.
Meeen, pengar blir det iallafall och det är alltid roligt.

Igårkväll var jag iordninggjord redan klockan sju.
Då hade jag duschat, tagit bort sminket, satt på mig pyjamas och sådär.
Plockade fram en hel del gottis, så vi kunde moffa riktigt ordentligt.
Chips, dipp, godis, läsk och saft.
Och så kollade vi på båda "Beck"-filmerna som vi fick låna av Molle och Anders.

Imorse när jag gick till jobbet var det alldeles vitt på marken,
när vi gick ut från lokalen 40 minuter senare var all snö borta.
Sen var vi inne på ett jobb och då börjar det snöa igen.
Nu lyser solen som bara den, åååh, kan inte vädret bara bestämma sig!?

Ikväll ska jag fika lite med pappa & Bitte, antar att Molle också ska med, vore trevligt.
Blir troligen fika hos dom, beroende på när dom får sin nya soffa.

trying to find my way back home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback