6 mars.

Idag stod jobb återigen på schemat, likaså imorgon.
Gud vad jag längtar till söndag då jag får sova ut!!!
Fast iförsig, imorgonkväll ska nog oxå bli riktigt roligt :D

Både jag och Patrik kom precis hem. Han från nån kompis
och jag från mamma och Tompa.
Mamma skulle hjälpa mig med en klänning, och så skulle dom
passande nog käka när jag var där, så jag fick också mat, från kolgrillen.
Stannade även kvar för att kolla på "Så ska det låta", ååh vad det är bra.

Vilket skrattanfall jag och mamma fick idag, herregud, var länge sen sist
jag skrattade så mycket!! Hon skulle reta mig, men kom på att det var hon
som fick skiten iallafall och vi båda knäckte ihop totalt, haha.

Imorgon är det som sagt jobb igen, sen ska jag ta en snabbis på stan,
sen ska jag hem och sova och tillsist fixa mig iordning och sen är det PARTYYYYY!

hahaha

"jahaaaaa, TANDKRÄM!!!!!"

Nu är det tv:n som gäller, en liten stund till iallafall.

I'll be there for you


Kommentarer
Postat av: milla

Haha, du var så jävla trög.

Jag: vi går någonstans där de finns handkräm..

du: va?

jag: handkärm..

du: va?

sara: hon behöver handkräm..

jag: ja handkräm

du: jahaaaaa tandkräm!

vi: neeeeej! HANDkärm.



Haha, pucko! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback