8 mars.

Oh my god! Vilket jäkla fylleinlägg jag skrev inatt då!!
Men ibland måste man ju få skämma ut sig oxå.

Som sagt, igår var det inflyttningsfest hemma hos Molle och Anders
och det var såå roligt. Massa roligt folk och tjejerna samlade på ett ställe,
mmm, det kan inte bli bättre.

Det bjöd på bål, en väldigt god sådan, och ja, den slog ju till ganska bra.
Tror jag fick i mig sex-sju glas med bål, en grogg som Patrik blandat (och han brukar
göra dom liiiiiiiiiiiite starckare än vad jag gör dom) och två av mina egna cider.
Sen kunde jag knappt stå, shiiit.
Jag sa själv att sist jag var så där glad i hatten var på båten, men tydligen var det
hemma hos Molle och Anders i Grums, haha.

Jag tror jag ska ta och äta lite frukost nu, men vet inte vad jag är sugen på riktigt.

och jäkla skit att inte Amy gick vidare i melodifestivalen!!!

the party is on you

Kommentarer
Postat av: malla

haha- du är skön!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback