8 mars.

Yeeeey, kom ganska nyligen hem från BK, efter inflyttnigsffest hos MOlle och Anders.
Fyfan va roligt jag har haft det idag och fyfan va full jag var (ockej, jag är väl mökligtbis liiiite full fortfarande,
men inte såå mkt).
Vi har spelat spel, pratast skit, skrattaat, sjungit, dansat, druckit, vart på toa, druckit ännumera
och ännu mera, herregud!

Jag å Nääääätts bestämde oss för att vi ville bada i deras badkar, eftersom att ingen av oss har någåot,
men så blev det inte denna gång, kankse nästa. Ble v ockås inbjudna till Jimmie å bada, och även
Hanna och Milla, så nu jäklar ska vi baada som tusan!!

Deblev enheldel toalett besök underkvällen, som vanligt. och ena gången vettetusan hur många vi var.
Jag,. Natta, Hanna, Jimmie, Milla och Linus, WTF, vad gör så många på toaletten samidigit egentligen!?!

Nej men, Molle och Anders, tack för en jättebra kväll! jag tror knappbast jag är enssamnär jag säger
att jag har haft jävligt roligt ikväll!! Hoppas ni också har haft det!!


It's my life

Kommentarer
Postat av: milla

Haha, snyggt inlägg! ;D Du var "mökligtbis" lite full när du skrev de. Haha, sötnos!



Du kom hem bra där vi skildes åt i alla fall! :)

Postat av: molle

hahahaaa- jävla tjat om toan ;)

sofia- det är faktsikt så att alla måste gå på toa :P

2009-03-08 @ 14:37:25
URL: http://mbrege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback