9 mars.

Puh, nu är jag bra trött.

Jobbade till halv två idag, åkte hem, bytte om eftersom att hela jag luktade rök,
sen åkte jag och mamma till Etown, jag skulle till optikern och sen skulle vi ta ett varv
i Tuna Park, som alltid efter optikern.

De senaste gångerna jag har varit hos min optiker så har hon varit försenad,
och det var hon även idag, 15 minuter, precis som sist, men idag bad hon inte ens om ursäkt.
Nej men det är lugnt, jag har ju säkert inte bråttom! Ganska irriterande.
Fick iallafall köpa nya glasögon till halva priset typ, och det var ju nice iallafall.

Efter besöket där åkte jag och mamma äntligen till Tuna Park,
tog ett varv, men var inte på något vidare shoppinghumör.
Fick med mig ett hårband, en t-shirt, en tunika och armband med mig hem.
Överraskade även Patrik med en skjorta och en t-shirt, mmm :)
Föresten, så hittade jag äntligen min efterlängtade svarta, glansiga, korta tröja!!!!
Så jaa, jag är nöjd.

När jag kom hem hade Patrik redan fixat mat, kyckling, vitlökskroketter och currysås,
det var väldigt gott och skönt att slippa ställa sig och laga mat.

Nu är det hockey på tv:n som gäller tydligen, så jag tänkte hoppa in i duschen.
Sen är det "2 and 1/2 men" och tillsist ska jag kasta mig i sängen och sova.
Imorgon är det dagis som gäller, yeeeeeez :)

hope and glory

Kommentarer
Postat av: milla

är de en sån tröja som jag tror de är? vart hittade du den!??!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback