12 maj.

Helgen har gått riktigt fort.
Måla, måla, måla var väl istort sett vad den gick ut på.
Redan vid tio började vi måla i lördags, vi var nästan klara vid halv två, då jag skjutade hem
mamma som skulle på tjejmiddag.
Vid två skrev vi kontrakt så nu är min lägenhet uthyrd, känns ju kanon!

Tog en paus från målandet, sen hämtade Patrik upp mig och vi käkade på Donken,
och sedan tillbaka till måladet en timme till.
När vi kom hem hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning, sen kom Nätts hit,
och vi hade sällskap till Anton. Frammåt halv elva tiden kom även Molle, niice! :)
Jag och Nätts drog till BK, Molle åkte hem. Vi dansade istortsett hela kvällen,
träffade även på David och Mira!

Tillbaka till målandet vi 12-tiden på söndag, den riktiga färgen målade vi med,
ååh det blev kanonfint! Vi var klara vid sjutiden i söndags kväll och idag när mamma slutat jobba
så ska vi ta det allra sista finslipet. Och sen börjar Petra och Anders att köra lite grejjer idag också.
Det kommer bli jättebra :)

Nu tänkte jag göra mig iordning, sen åka hem till mamma en sväng och sedan till Karlssons, ÖB och Hemtex.
Vi hörs.

you spinn my head right round, right round

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback