13 maj.

Idag är det den trettonde maj, vilket betyder att vår älskade Rex skulle fyllt femton år om han hade levt,
lille gubben!!

Igår innan jag fixade det jag skulle så bakade jag en kladdkaka! Har blivit en riktig "hemmafru", som bakar så mycket som jag gör. När jag bodde hemma fick mamma sköta den delen, och jag kunde äta smeten, men nu har jag lärt mig att det är ganska kul faktiskt.
På fredag kommer Molle hit och smakar :)
Meningen var att hon skulle komma hit imorgon och hjälpa mig att packa mina kläder, men så kom Bitte på att hon ska ju på Joe Labero imorgon, haha.

Pappa, Bitte, Molle och Tyson kom förbi lägenheten igår och kollade den nymålade hallen som jag och mamma jobbat med under helgen och dom tyckte det blev bra.
Lite senare kom även Petra, Anders och Johanna förbi, dom skulle lämna två byråer sa Patrik, men dom hade med sig nästan allt som skulle med hemifrån Patrik, så sovrummet blev fullt med grejer :)

Imorgon ska jag gå upp skapligt, och sedan börja packa. Sen ska Natta höra av sig och så ska vi ut och gå, länge sen vi gjorde det nu!

Men nu blir det nattis, är svintrött, konstigt nog.

Vi hörs!

can't you see

Kommentarer
Postat av: milla

Jag vill också se nya lägenheten! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback