14 maj.

Puh, dagen har gått åt till att packa, har fått massor nedpackat,
men är tyvärr en del kvar också, men det fixas imorgon.
Började med garderoberna, jag fick ihop till 4-5 papperspåsar med kläder.
Patrik fick ihop 12-13 påsar med kläder!!! Jag sa att han får ju rensa ut lite också, men det hade han redan gjort.
Hur fan kan man ha så mycket kläder?!

Senare kom iallafall Nätts och hämtade mig i en väldigt nice bil!
Jag kunde skryta med att jag är en av dom första som fått åka med, wohoo.
Vi åkte till Willys och handlade lite grann och sedan till Euronics och köpte BK-biljett,
en till mig, en till Nätts och en till Molle, så nu är det gjort iallafall.

Imorgon passade jag på att boka tvättstugan, vi har ju tvättat en maskin hela veckan, och imorgon ska jag slänga in den absolut sista tvätten, det blir en maskin här uppe och en maskin där nere, sen är det klart, ska bli skönt att slippa tänka på tvätt det första man gör när man väl flyttat klart, kommer ju säkerligen ha en hel del annat att göra då, haha.

Sitter och kollar på semin till Eurovision song contest nu. Efter det blir det en tandborstning och sen är det godnatt.

dance all night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback