19 maj.

Dålig uppdatering på grund av allt flyttande och fixande och jobbande, så jag har en ursäkt iallafall.

Vi fick över alla grejer i lördags, flyttande började vid 11-tiden och vi var väl klara runt sju-tiden.
Sedan bjöd Anders och Petra bjöd på mat från Adria, mmm det var smarrigt.

Efter bara några dagar börjar vi komma väldigt bra iordning, så skönt.
Nu är det bara några jackor, två papperskorgar ochstädredskapen kvar där borta,
men det kan ju vara bra att ha när vi ska städa där borta så de få stå kvar en stund till.

I lördags kväll var vi bjudna till Molle och Anders för att kolla Eurovision. Det var vi fyra och Kalle och Jimmie.
Vi kollade lite till och från och sen spelade vi spel. Nått med överrens tror jag det hette, det var iallafall väldigt kul.
Jag och Molle var i lag och för oss gick det inte så jättebra för, men vi tar igen det nästa gång!

Nu ska jag ta mig en liten bit kladdkaka, och sedan plocka lite av det som finns kvar, sen kommer mamma hit
och vi ska ut till Jysk, Karlssons, ÖB och alla annat roligt som finns i storstan, haha.

Vi hörs!

see you later aligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback