2 maj.

Puh, har legat och halvsovit i soffan sen typ klockan 18, eller nått.
Är så himlans trött. Dels sov jag jättedåligt inatt och vaknade en gång varje timme,
ganska irriterande, och sen har jag jobbat idag och efter det åkte jag hem,
sen vidare till mamma och la mig i solen en stund.

Igår var jag, Natta och Molle ute och gick. Molle gick med oss i ungefär en timme,
sen följde vi henne hem och sen fortsatte vi cirka en halvtimme till.
Mötte pappa och Bitte på väg till Ica, dom kom därifrån med varsin godispåse.
Pappa bjöd på en vit-rosa skumgummitnapp och jag blev jättesugen på ännu mer sånna.
Så vi gick in och jag köpte med mig lite godis hem, men kom jag ihåg dom vit-rosa skumgumminapparna?
Nej, såklart jag inte gjorde det, så himla typiskt.

Igår fick även pappa, Bitte, Molle, mamma och TK kolla på lägenheten och dom verkade tycka om den, :)
Nu måste vi bara ta oss till en färgaffär och köpa färg till hallen, ska få en provburk av pappa och Bitte
och se om den färgen passar bra. Och så ska vi höra med hyresvärden om att få tapeterna bytta i vardagsrummet,
åååh jag vill bara flytta nu på dirkten.

Jag var så taggad igår på att iallafall hänga med på förfest idag,
men som sagt, efter en dålig natt och jobb idag så var jag trött, så jag skippade det,
kände mig inte allt för social, tråkigt, men det kommer fler gånger! Hoppas ni har kul iallafall tjejer! :)

Nej nu orkar jag inte längre, måste göra mig klar för sängen innan jag somnar här.
God natt!

All I have is you
and it's all that i'm breathing for

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback