20 maj.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen laga lite mat till ikväll, så jag slipper köpa nån färdigmat idag igen!
I måndags skulle jag ta med mig potatisbullar och köpa morötter till, men precis när jag kommer till jobbet
inser jag att jag glömde maten hemma och var tvungen att köpa en färdigrätt, usch.

Efter detta är gjort ska jag ta mig till jobbet, hämta bilen, hem till gamla lägenheten och fixa lite och en sväng till ÖB.
Sen är det väl dags att dra sig mot jobbet efter det.

Igår fick vi upp gardiner i alla rummen, så skönt att få det gjort. Nu ska rullgardinen i sovrummet upp, sen är det färdigt.
Lite småplock kvar och så ska Anders installera tvätt-och diskmaskin, så skönt! :)

Vi hörs!

have a good day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback