27 maj.

Hm, har inte mycket att skriva egentligen. Det som händer just nu är sova, göra sig iordning, jobba,
komma hem, kolla lite på tv och sova. Inte direkt de roligaste att skriva om direkt.

I måndags tog vi en sen tripp till Etown. Köpte lite utemöbler på Rusta, som jag förövrigt skruvade ihop igår,
sen åkte vi till Torshälla och Patrik signade sitt nya kontrakt och så visade han mig sitt bygge. Sedan tog vi en runda på Tuna Park och innan det bar hem så åkte vi förbi Donken för att köpa glass, mmm.
Tog även en sväng förbi Molle och Anders, lämnade två mattor till balkongen och Patrik och Anders beställde goldklubbor tror jag.

Jobb idag och imorgon kväll, sen är jag ledig fredag, lördag OCH söndag, ååh så skönt! På fredag ska jag till fotvården för att bli ompysslad, sedan bär det återigen av till Etown, med mamma denna gång, som ska hjälpa mig med blommor till balkongen, på lördag är det BK-festivalen på kvällen och söndag blir helt och hållet en riktig slappardag! Skönt!

En liten uppdatering blev det nu iallafall.
Vi hörs!

hey, hey there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback