29 maj.

Imorse skulle jag få min efterlängtade sovmorgon, utan att ställa klockan alls och utan att tänka på att stresse iväg till jobbet, men icke! Klockan åtta imorse så hör jag någon som rycker upp dörren till grannen och skriker "God morgon!!!!"
och två sekunder senare är dom igång att börja bära saker upp och ner, spring i trappan och hitan och ditan.
Det visade sig att dom skulle flytta. Men hallå, börja gärna klockan åtta på morgonen!

Jag gick upp och stängde sovrumsdörren och la mig ner för att somna om, och då ringer Patrik istället!
Efter det var jag klarvaken och satte på tvn, men där gick ju bara skit. Så tillslut tänkte jag att jag skulle prova att somna om en gång till och jag lyckades. Vaknade igen vid elva tiden och hoppade in i duschen, käkade frukost och fixade i ordning mig och gick sedan till Aqua där jag fick presentkort till fotvården av mamma, mmmm så skönt det var. :)

Gick därefter upp till jobbet, hämtade mamma och vi stack till Etown och köpte blommor till balkongen, och jag är riktigt, riktigt nöjd måste jag säga, blev jättefint, en sak saknas och det är en liten pall typ att ställa en kruka på, annars är det toppen.

Fick ett sms av Molle förut, haha hon är för rolig hon. "Jag gick precis förbi färjan-Håkan" :D
Imorgon blir det mys med tjejerna, det är efterlängtat kan jag tala om!

Vi hörs!

so I drew a new face and I laughed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback