6 maj.

HAHA, jag och Natta var ute och gick igår.
Vi har blivit så duktiga på det nu, skönt att få röra sig lite innan man ska hem och lägga sig sen på kvällen.
Iallafall så gick vi och diskuterade om nummerskyltarna på bilar och jag berättade för henne att
"I", "V" och "Q" inte finns, för att dom kan blandas ihop med "J" "W" och "O". Sen börjar Natta rabbla hela
alfabetet och stannar vid "X".

Natta: "Men, X finns väl ändå inte?"
Jag: "Jo det gör det faktiskt."
Natta: "Nej men de är ju onödigt. Jag tror inte att det finns"
Jag: "Jo men det gör det."
Natta: "Nej jag tror inte att det gör de."
och så funderar jag en stund.
Jag: "Men Natta, du har ju för fan X på din nummerplåt!!!!"
Natta: "HAHAHA, jaa juste, va dum jag är!!"

Vi tyckte iallafall att det var skitroligt, men alla som känner oss vet ju hur vi är också.

Vi hör!

love me, hate me

Kommentarer
Postat av: Nätts!

HAHAHA va kul :D De är nog bara du och jag som är så dumma och har så kul åt de ;) Tur att du finns min vän! :) <3

Postat av: Nätts!

HAHAHA va kul :D De är nog bara du och jag som är så dumma och har så kul åt de ;) Tur att du finns min vän! :) <3

2009-05-06 @ 22:17:18
URL: http://nathalieericsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA va kul :D De är nog bara du och jag som är så dumma och har så kul åt de ;) Tur att du finns min vän! :) <3

2009-05-06 @ 22:18:15
Postat av: NÄTTS!

HAHAHA, de är nog bara du och jag som kan va så dumma och ha så kul åt de ;) Tur att jag har dig min vän! :)<3

2009-05-06 @ 22:20:20
URL: http://nathalieericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback