12 november.

Ja, eftersom fröken ELLEN inte har någon blogg, så får jag väl svara i ett nytt inlägg!

ELLEN, han var skitläskig!! Jag vågade inte sova för jag trodde han skulle rycka upp våran dörr när som helst! Somnade som sagt inte förrän sju på morgonen, efter att ha legat och lyssnat efter honom hela natten, det var nice. Föresten så får ni ha det så kul på lördag och ta de lugnt med alla grabbarna, haha ;D

I tisdags träffade jag SaraRara en lite stund. Vi var hemma hos hennes pappa och han kom he med världens matlåda till henne, som såg väldig god ut! Det var väldigt länge sen jag träffade hennes pappa, men han var riktigt rolig, haha. Sara bjöd iallafall på fika, kladdkaka, det måste vara min favoritfika egentligen, älskar det! Vi fikade, kollade på tv och pratade lite om allt och inget, sådär mysigt :) Nu ska hon bara kolla upp vilka dagar hon jobbar nästa vecka, så kanske vi bokar in ett nytt pass.

Efter att jag varit hos Sara gick jag hem och ner i tvättstugan och då kom även JohännaPänna. Hon fick höra hela min utläggning om den där jäkla torktumlarn vi har i tvättsugan, som är helt värdelös! Vi kollade även på "Desperate" tillsammans och jag försökte förklara för Johanna hur hela läget låg till, dock lite svårt då jag själv inte började kolla förrän förra säsongen.

Igår efter jobbet kom jag hem och la mig och vila en stund. Sedan var det matdags och tillsist gick jag till MolleBoll. Vi chillade och sedan lagade hon mat, pratade lite om hur det varit i Berlin och så fick jag se bilder, det var lite häftiga saker faktiskt. Tillsist tog vi med Tyson på en promenix till Ica där vi skulle inhandla lite godsaker och sedan var det hemdags.

Imorgon ska jag till frissan redan halv tio, uscha uscha! Men "ska man bli fin får man lida pin", som mamma alltid sa när jag var liten ;)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja men precis! Jag har några vänner som bara vill umgås med mig om vi ska dricka, men hur kul är det liksom! Vissa tror att man inte kan ha kul utan alkohol, men det är ju oftast då som man har roligast! :) Kram

Postat av: ELLEN

HAHA, nu har jag minsann en blogg som du märkt!! ;) creeeeepy kille alltså!! usch! faaaan då, ska du inte med imorgon då? pleeease!:D och nej, jag ska inte ta det särskilt lugnt ;)

2009-11-14 @ 01:43:05
URL: http://ellenlovesmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback