12 november.

Usch vad jag hatar det här!
Jag är i en dålig sovperiod nu igen. Hela veckan har varit skit! Jag har varit så himla trött, ändå har jag inte kunnat sova något och jag har dessutom inte vilat något efter jobbet, för att jag ska kunna sova på natten istället, men det hjälper inte! Antingen somnar jag skapligt vid elva - halv tolv och vaknar varannan timme, eller så somnar jag inte förrän vid två-tre och sover bara en liten stund och sover (såklart) som bäst precis när klockan ringer! Så nu har jag bestämt mig för att verkligen ta tag i det här, det och in jäkla tå som fortfarande inte blivit helt bra, fasen!

Jag tror inte att jag har berättat om den konstiga killen som satt ute i vårat trapphus fredagsnatten för två veckor sen. Från strax innan ett till sju på morgonen, då jag hörde honom sista gången. Patrik kom hem vid ett, då han, Orre och Kalle spelat pingis. Då träffade han på killen som satt uppe vid oss. Han hade hälsat och sen hade Patrik gått in.

En halvtimme senare ringer det på dörren, det är killen som undrar om Patrik vet var Victor är, vilket Patrik förstås inte gör. När klockan är efter tre, fortfarande mitt i natten, ringer det på dörren igen. Det är killen igen, som undrar om han kan komma in eller något. Patrik ber honom att sluta ringa på och dra i dörren, då vi försöker sova. Han ringer inte på något mer och ber om ursäkt. Resten av natten hör man hur han sparkar, rycker och drar i dörren in till grannen och även provar om våran dörr är öppen.

I lördags när vi vart på BK gick vi ju ner till Ugglans för att handla mat. Då säger Patrik till mig att killen framför oss är killen i trappen. Jag säger att jag tycker det verkar väldigt konstigt, men Patrik lovar att det var han. Killen i trappen och i Ugglanskön är förfasen våran granne!!!! Han har suttit utanför sin egen dörr hela jäkla natten, skrikit och sparkat och haft sig på sin egna dörr!! Någon måste varit vääääääääääldigt berusad och troligen något mer, då det låg cigarettfimpar  överallt utanför dagen efter. Herregud.

Jaaa, nu har ni att läsa en stund iallafall, vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Wictoria

Tack gumman :P Jasså vad ska han hitta på i E-tuna då? Kram

Postat av: ELLEN

fan vad läskig kille!!!!!!!

2009-11-12 @ 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback