13 november.

Ja, egentligen är ju klockan efter tolv och därmed den 14 november, men det är ju dagen det handlar om, så det får stå den 13 faktiskt.

Idag, fast jag var ledig, ställdes klockan. Kvart i nio gick jag upp och det gick väldigt bra faktiskt. Det var ljusare ute och det märktes ganska bra, även om rullgardinen var nere. Jag käkade lite frukost och åkte sedan ner till frissan. Det blev lite uppfräschning av håret, så himla skönt!
När jag kom hem tänkte jag lägga mig bredvid Patrik och sova en stund, istället la jag mig i soffan och läste en bra bok som jag började läsa i tisdags, nu blev den utläst! Tur att jag fick låna två böcker till av Johanna och ytterligare en av Carina.

Vid fyra-tiden ringde pappa. "Hej, nu ska ni gå och träna" var det första han sa. Jag fattade inte riktigt först vad han snackade om. Men han och Bitte hade tänkt att gå till gymmet och menade att jag skulle följa med. Jag tackade nej till det, så Bitte föreslog en rask promenix istället och det gick jag med på! Vi gick en riktigt lång och skön promenad, en och en halv timme var vi nog ute.

När jag käkat och dragit på mig andra kläder fick Patrik och Oskar för sig att åka en sväng till Etuna, så sagt och gjort, vi åkte dit, gick en sväng och kollade det dom skulle kolla (eftersom att jag ska dit imorgonbitti igen så kollade jag ingenting till mig själv). Dom handlade det dom skulle och skjutsade sedan hem mig till mamma där jag stannade och pratade en stund och sedan hämtade bilen och åkte hem. Gick direkt till Sara där hon gjort såå mysigt! Det var tända ljus, Idol på tvn, chips, ostbågar, popcorn, läsk, godis, glass, strössel och en dricka till MIG!!!!! Hur gulligt är inte det lixom!!?? Plus att både Sara, Molle och Tyson var där, vilket gjorde det hela ännubättre :)

Nu ska jag borsta gaddarna och lägga mig och läsa den nya boken, spännande då det stod "perfekt gjord för sträckläsning", så det kan nog bli en lång natt, haha.

Kommentarer
Postat av: sara

jaaa tack för igår! mys mys mys

2009-11-14 @ 16:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback