15 november.

Idag blev jag väckt av telefonen vid kvart över tolv, det var skönt att få sova ut idag!
Det var iallafall pappa som undrade om jag ville med och fika, och självklart ville jag det.
Strax efter ett gick vi mot Prinsen, jag, pappa, Bitte och Molle. Det var trevligt! Sedan gick vi till konsum och handlade lite, och även till ica för att handla lite till. Eftersom att Molle skulle på hockey så hämtade Bitte Tyson och så gick vi en promenix med honom, så skönt så.

När jag kom hem började jag med maten, stekt potatis, fläskfilé, gräddsås och en härlig sallad till, och det blev jättegott tyckte både jag och mr P.
Johanna kom förbi en sväng förut också och ville låna internet lite, och sjävklart fick hon det. Vi var väldigt sociala alla tre, vi satt vid en varsin dator, haha.

Nu ska jag lägga mig i soffan, och äta dom sista av mina marknadschips, tror jag!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: molle

jag vill ha morotskaka nu igen! =(

vi får baka det någon dag? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback