17 november.

Egentligen har jag inte mycket att säga, eftersom att jag jobbade kväll igår och dag idag, och under den tiden hinner man inte göra så mycket. Gick dock hem en halvtimme tidigare igår och tänka sig vilken skillnade det faktiskt gjorde. Jag kom hem, tog bort smink och gjorde mig klar. Gick sedan och la mig och läste till kvart över elva och somnade sedan som en stock!!!! Plus att jag gick upp tio minuter tidigare än vanligt idag! YEY!

Jobbet knallade på, sedan var det hemdags och sedan dags att laga mat, då jag trodde att jag skulle träna med pappa och Bitte idag, men icke! Haha. Bitte hade tid hos optikern och sedan skulle dom åka och handla. Så jag och Putte kollade på en innan han åkte till träningen och jag slumrade till en stund, tills telefonen ringde. Det var jobbet som undrade om jag glömt hänga tillbaka några nycklar, vilket självklart stämnde. Så det var bara att vakna och knalla och möta Virva.

Nu inväntar jag reklam i DH så jag kan tvätta av mig och ta på mig nattkläderna!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback