18 november.

God kväll!

Själva jobbandet på jobbet gick riktigt smidigt idag! Det är det värsta när man kollar dagen innan vad man ska göra på jobbet nästa morgon, men nu är det som sagt gjort! Däremot hade vi möte idag, vilket inte gick riktigt lika smidigt, ajajaj. Jag fattar inte vad som hände! Riktig kalabalik tycker jag det blev, kaos, pinsamt typ. Jag och Camilla höll iallafall med varandra och smet iväg ganska snabbt när det var slut.

När jag kom hem lagades det mat, kycklingfilé, ris och currysås! Så himla gott, om man nu är hungrig förstås. Jag hade varit hos en av våra gamlingar som bjöd på fika INNAN elva och jag var FORTFARANDE mätt vid halv fem tiden, då förstår nu hur mycket det blev.

Jag kom ganska nyligen hem från Inger. Marco och Rosetta var där, och eftersom att det inte blev någon träff i helgen så blev det idag, innan dom åker hem igen! Ååh det är så mysigt när dom är här! På något sätt är det lite julkänsla när dom kommer, även när dom kommer mitt i sommaren, haha. Innan vi gick sprang Rosetta in igen och hämtade ett halsband som hon hade köpt till mig, Pilgrim, såklart! Man blir så bortskämd när hon är här. Bara det finaste duger, haha!

Har nyligen kollat klart på Grey´s, men ska nu kolla på avsnittet jag missade förra veckan, och så ska jag ta igen lite andra tv-program jag missat under veckan. En sån himla tur att man kan kolla på internet!

Vi hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback