19 november.

Idag har jag varit ledig!

Tyvärr så vaknade jag riktigt sent, usch! Duschade och käkade frukost och sen kallade tvn. Vid halv fyra tiden ringde pappa och frågade om jag kunde gå ut med Tyson. Så jag gick dig och hämtade honom. Därefter åkte pappa, Bitte, Molle och jag till Taxinge för julmarknad!

Det var lika fint som vanligt vid Taxinge. Jag började med att köpa en korv, då jag var så hungrig. Sedan var det Molles ut att shoppa, torkade bananer. Bitte köpte sedan 6 st strutar med julgodis och jag köpte brända mandlar. Därefter var det fika, haha. Bara massa godsaker.

Juste! Igår fick jag ett mail på facebook. Innan jag hann läsa det skrev en jobbarkompis till mig på "facebookchatten" och frågade om jag sett hennes meddelande, vilket jag inte hade hunnit. I mailet stod det att hennes pappa (eller egentligen hon) hade skickat en vänförfrågan till mig, för att han behövde fler grannar på Farmville! HAHAAH!! Han är över sextio år, och helt besatt utav Farmville! Hon berättade häromdagen på jobbet att hennes pappa hade varit ute och blåst löv och sedan kommit inrusande i huset. Frun hade frågat vad som hänt och hans svar var "Jag måste ju ta hand om mina växter på farmville! Annars ruttnar dom!!!"

Nej nu blir det sängen, började läsa på en ny bok idag, som jag sedan kommit på att jag sätt på film, men inte kom jag ihåg vem mördaren var för det! Så jag måste ju läsa om den bara för det, klant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback