21 november.

Igår var det fredag, vilket är väldigt uppskattande för dom allra flesta, men inte för mig, då jag jobbar hela helgen, på det tråkigaste sättet. Kväll idag, dag imorgon och det suger, men vad gör man inte liksom, haha.

Igår gick vi över till Petra och Anders en sväng, skulle egentligen bara se vad dom gjorde, och det slutade med att vi kollade på Idol, och det där Möllerprogrammet, innan vi gick hem igen. När vi kom hem var vi lika trötta båda två så vi kollade klart på Idolröstningen, gick och la oss och somnade istort sätt.

Idag var det äntligen MIN tur att ligga kvar i sängen! Patrik hade samling kvart i elva i Etown och gick alltså upp jättetidigt, medan jag låg kvar och bara njöt! Nu är jag iallafall uppe och ska snart göra ordning lite Tacos och sedan gå till jobbet. Tur att det är lite roligt folk ikväll iallafall.

Ja det var det roliga jag hade att säga. Vi hörs!

Föresten så firar mamma och TK bröllopsdag idag, i hela tretton år har dom varit gifta, herregud vad tiden går snabbt! Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback