22 november.

Japp, då har även denna helg rullat iväg.

Trots att jag jobbat i helgen så har det flytit på ganska så bra, skönt det. Imorgon är det åter jobb på schemat, men i veckorna är det lite annat och lite roligare.
På något konstigt sätt händer det alltid grejer på jobbet på söndagar, då det är som svårast att få tag i folk, men vi lyckades ordna det idag iallafall, tur det.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag slutade en halvtimme senare än vad jag skulle, vilket inte gjorde någonting, kom hem, fixade min älskade Farm och läste lite. Sen somnade jag skönt i soffan och vaknade en hel timme senare. Då blev det duschen och sedan affären för att inhandla lite gottis!

Nu är det massor bra program på tv, så det blir väl att sitta och blippa mellan. Det var allt för idag, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Tack gumman :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback