24 november.

Jaa, då var det bara en arbetsdag denna vecka! På fredag dessutom, så nu blir det två dagars ledighet, jobb en och sedan två dagars ledighet igen!!

Kvällen idag var ganska rolig faktiskt. Camilla och Liselott jobbade, och verkade ganska så trötta, så det blev en del "Camilla"-historier vilket resulterade i hysteriska skratt. Annars var kvällen lugn, då jag bara jobbade till nio, niiiice.

Imorgon bitti blir det till att ställa klockan skapligt då vi ska åka och storhandla. Sedan ska jag träffa Sara, det var ett tag sen sist nu igen. Så imorgon ska hon få massor med bilder av mig, bara jag nu kommer ihåg det! Imorgon kväll ska jag också ta och fixa i min garderob, den behövs verkligen rensas ut nu! Så lite planer för mina lediga dagar har jag allt, och det är ju bra.

Nu ska jag ta och grejja med min Farm, haha nööööööööööööööööörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback