25 november.

Idag var det som sagt ledig dag, hyfsat skönt.

Vid ett åkte vi till Willys för månadens STORhandlig, skönt att ha det gjort. Och inte gjorde det något heller att det var Puttes tur att betala, höhö.
När handligen var klar stod "träffa Sara" på schemat, men hon hade sån huvudvärk, så det sköts framåt. Innan vi träffades hann jag med både att äta, tvätta en maskin kläder och en maskin tallrikar. Jag hann även med att plocka undan lite grann, så det ser någorlunda bra ut.

Sara kom förbi strax efter fem, vi hann dock inte träffas sååå länge, då mamma bjöd mig på Jonas Gardell, eftersom hon så gärna ville ha sällskap, haha :) Han var faktiskt väldigt bra. Det var en blandning mellan roligt och allvar och även lite känslosamt.

Nu ska jag ta mig en kvällsdusch och sedan väntar "Askungar" min nya bok, gött!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: molle

du måste ju läsa snabba cash innan filmen kommer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback