28 november.

Igår var det Johannas tur att fylla hela 18 år! Det är helt sjukt vad tiden går snabbt!!!!

Vi gick dit vid fem tiden igår iallafall, det blev fika, väldigt mycket fika, men det var gott! Dumlekakorna är dom bästa, mmmmm! En jättesmarrig tårta serverades också.
Vid sextiden kom "farmor" och "farfar" också, det var trevligt! Även "mormor" och Frodo, den galna hunden, var där. Och så kom även min mor dit och grattade en liten stund.
När klockan närmade sig sju började vi fixa oss lite smått, och närmare halv nio började vi tillslut bli klara. Tommy, farfar, ville följa med som bodyguard åt oss, för han var lite orolig, haha.

Innan vi gick till Milla, gick vi hem hit, för att jag skulle kunna byta om, och kasta i mig något att äta, då jag blev helt skakis, uscha. Sedan var vi iallafall redo och drog oss till tjejkvällen.
Det var ganska mycket folk där, och det var trevligt att träffa alla, det bjöds på sång, dans och prat, som vanligt. Vid tolv drog vi oss till UB och Johanna kom in hur lätt som helst, hon var orolig över sitt leg, haha.

Väl ute var det väl inte det roligaste, inte den bästa musiken, inte mycket folk och dom som var där var väl äldre tyckte iallafall jag. Vi dansade lite iallafall och Änna lurade in oss i rockbaren. När klockan slog två hämtade vi jackorna och gick hemåt.


Idag var jag seg när jag väl vaknade. Åt frukost, hoppade in i duschen och sedan gick jag och Johanna en liten promenad, vi skulle hämta grejer som vi hade kvar hos Milla. Sen gick vi hemåt igen, och jag och Putte la oss och vilade. Meningen var att vi skulle vila tio minuter. Putte kollade på fotbollen och jag sov, i NITTIO minuter!! Shiiit!

Till middag blev det donken, fast det var inte gott idag, fan! Jag som var så sugen på det. Pommesen var typ dränkta i salt och hamburgaren smakade inte som den skulle.

Nu håller jag på och fixar mig, ska vi ska över till Molle och Anders när dom hör av sig, det blir nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback