29 november.

Igår hade jag en sån huvudvärk hela dagen, det var verkligen inte roligt. Men tillslut började jag hälla i mig vatten och efter ett antal glas började jag pigga på mig. När jag sedan började sminka mig och fixa så kände jag mig ännu piggare.

Frammåt halv tio drog vi oss mot Molle och Anders och jäklar vad roligt jag hade. Det blev bara vi fyra, värsta parkvällen, men det var nice. Molle och jag började ölspela lite, dum som jag är säger jag att jag typ aldrig får några kort att dricka för, och resten av omgångarna så är jag helt på G, så att säga. Sen kom Putte och Andy och ville sällskapa med oss, med "Absolut Överens" eller något liknande, det var riktigt roligt, fast vi förlorade, haha.

Väl ute på BK var det riktigt roligt, mycket människor som man dessutom kände igen och bra musik. En helt lyckad kväll, trotts att jag var allt annat än taggad hela dagen.

Idag gick vi upp vid tolv och då gjorde jag mig iordning för att sedan möta pappa, Bitte och Molle och så gick vi en sväng på stan och kollade och fikade. När vi gjort stadsrundan gick vi hem till pappa och Bitte för att pyssla lite, mysigt. Det bjöds även på kalops! MMMMMMM, så himla gott!!

Imorgon efter jobbet ska jag på en arbetsintervju, det kom väldigt snabbt på, då jag träffade på Nadja i fredags och hon precis gjort sitt sista jobbpass, och hon tyckte jag skulle höra av mig för att visa att jag var intresserad, och vips så fick jag tid!

Efter det blir det hem och käka, vila en liten stund och sen ska vi åka och kolla på Patriks nya lag!!! Det ska bli riktigt roligt. Jag hoppas även att allt blir klart, gärna imorgon, då vi ändå är där. Sen kan vi äntligen börja tänka på hur vi ska göra med allt annat här hemma! :)

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback