4 november.

Puh!

Igår började vi som sagt städa lite här hemma. Dammsugningen blev gjord. Idag var det resten. Dammat, skurat golv, grundstädat toaletten och köket, ja ni fattar. Nu är allting skinande rent, i stort sett, så himla skönt. Vi har även tvättat en maskin kläder och hängt den, diskat den disk som fanns, plockat undan andra kläder som hängt i vägen och plockat undan massa annat så nu ser det fint ut igen! Dock är ju tyvärr inte Patrik och jag lika noggranna. Jag vill gärna ha rent och snyggt, utan grejer överallt, medan han är tvärtom, eller ja, han bryr sig inte riktigt lika mycket som jag, så vi får väl se hur länge det lyckas se ut såhär.

Imorgon när jag slutat har jag tänkt rensa garderoben en aning. Börjar bli helt knökfullt däri nu så en storrensning skulle behövas. Sen jag flyttade hemifrån har jag blivit en hejjare på att sätda just garderoben. Skor kan jag bara inte slänga, men kläder, det är mycket lättare. Iförsig slänger jag ju inte kläderna heller, utan lämnar in dom på Second Hand, så får man också en liten slant.

Jag och Sara skrev lite på MSN förut och helt plötsligt under hennes namn står det "Sara och BillyBob spelade Röj-Flaggor och Sara vann", haha, jag tyckte det såg lite roligt ut och skrattade för mig själv, men det var tydligen inte riktigt meningen att det skulle stå så.

Nej nu ska jag krypa ihop i soffan, byta kanal till Grey's och äta liiite naturgodis, de vill säga massa nötter, mmmm!

För övrigt så ser det just nu ut som att det inte blir någe derby i allsvenskan nästa år, då Assyriska leder över Djurgården med 2-0, såå håll tummarna ;)

Kommentarer
Postat av: molle

nemen vad duktigt! du är välkommen hit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback