5 november.

Då lider denna dag mot sitt slut, så skönt, dock blir det en skapligt tidig morgon igen, även om jag är ledig.

Hela kvällen har vi tillbringat hos familjen Hallberg. Patrik och Anders har lastat kartonger och Petra ha småstädat lite här och var, medan jag och Johanna höll oss borta och chillade i soffan istället, haha. Det var jättetomt där hemma nu och inatt är det sista natten, puh.

Från klockan nio imorgonbitti får dom börja lassa inte i den nya lägenheten, till klockan ett, sen är det nästas tur. Och efter klockan fem får alla hålla på om dom vill. Det ska bli spännande, säger jag som inte ens ska flytta in.
Mitt och Johannas uppdrag imorgon var att sätta nya tassar på ALLT, så vi har nog fullt upp en bra stund, för det är ju en hel del möbler.
Till lunch skulle vi får korv med bröd och till middag blir det tacopaj, hur gått är inte det lixom!! Och så slutar nog dagen med lite tvmys antingen borta i familjens nya lägenhet eller hemma hos oss, framför Idol!

Håll gärna en tumme, eller två för mig, att jag kan sova inatt, har varit lite dåligt med det den senaste tiden, usch vad jag avskyr det!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback