7 november.

Igår blev en heldag hemma hos familjen Hallberg. Jag var där från strax efter tio igår morse till strax efter elva igår kväll.
Johanna och jag fick nästan hela hennes rum färdigt, till och med gardiner uppsatta. Kläderna i garderoben, inga kartonger kvar att packa upp, grejer i bokhyllan och så vidare. När allt är uppsatt på väggarna kommer det bli kanonsnyggt där inne!

Det som var kvar när jag försvann därifrån igår var bara några kartonger kvar, mycket böcker som ska upp i bokhyllorna som inte är uppsatta ännu. Den nya bokhyllan i vardagsrummet kom på plats och även sofforna och fåtöljen.

Det serverades också hemmagjord tacopaj och den är sååååååååå god, med mycket majs till så klart.
Jag blev kvar och kollade på Idol där, och det var helt rätt person som åkte ut tyckte jag. Jag och Johanna fick en stoooorpåse med godis och även den nya marabouchokladen med hallonsmak och den var faktiskt riktigt god.

Idag skulle jag ner i tvättstugan en snabbis och boka tid, sen kom jag på att jag skulle en snabbis till affären och möter då mamma och TK. Dom var ute och gick och vi passade på att smita in en sväng på Prinsen. Så en liten fika har jag redan hunnit med. Under resten av dagen vet jag inte vad som händer, vet inte riktigt vad jag har lust med, men det visar sig väl!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback