8 november.

Igår blev en bra dag.

Som sagt började det med att jag gick ner och fikade med mamma och TK, inhandlade lite på systemet ifall något skulle hända på kvällen, vilket det också gjorde.
Killarna skulle ut och då började jag också bli lite smått sugen, så jag skickade iväg ett litet sms till Änna och frågade om hon ville joina mig och det är väl klart att hon tackade ja, haha. Hon och Ellen hade tänkt festa (väldigt ovanligt, nooot) men Ellen skulle föra i Stallarholmen och Anna orkade inte åka dit, så hon kom till mig!

Innan Ännix kom så var det lite tv-spelande här hemma. Jag fick möta Oskar i en FIFA match, men det var jäkligt jämn. Det slutade dock med att Orre vann på straffar, med ETT mål och killarna var faktiskt lite impade, måste jag säga, haha.
Senare var det taxi beställd till BK, jag och Anna struntade i det och gick upp istället, alltid skönt med lite luft. Väl inne på BK var det som vanligt, toaletten först. Sedan slängde vi i oss varsin shot och senare fick vi en varsin dricka, tur att Anna har kontakter.

När BK stängde gick jag och tjatade om hur hungrig jag var, så vi och Kalle och Linus gick ner till Ugglans, där redan Patrik, Anders och Orre stod i kö, men när vi väl stod där så kände jag att jag ändå inte kunde äta någonting. Jag åt Patriks sista pommes och en liten bit av hans hamburgare, men uscha, nu fattar jag varför jag nästan aldrig längre käkar efter en utekväll. När alla hade ätit upp, fick Kalle sin mat och då drog jag och Putte hem. Var hemma strax innan fyra och somnade vid halv fem, så sent har det inte blivit på läääänge!

Pappa ringde kvart över två idag, då vaknade jag!!! Helt sjukt! Han skulle bara säga att han och Bitte skulle ut och gå, och att jag efter det kunde komma ner en stund. Jag slängde ihop en kladdkaka, cyklade ner till affären och köpte en kexchoklad, en bilpåse och fyra lotter och cyklade sedan hem till dom. Överraskade med det inhanlade och sen snackade vi lite skit som vanligt. Bitte hade precis börjat med linser, så jag fick guida henne lite.
Vi kollade även på hockeyn, men det blev för pinsamt så vi bytte kanal och sedan åkte jag hem och dom åkte och tankade bilen.

Nu har vi nyligen kommit hem från Petra och Anders. Vi gick och hyrde "Johan Falk" och tog den med hem till dom. Det var Patriks fars dag present till Anders, haha. Filmen var väl inte den bästa, men heller inte den sämsta. Man måste ju se alla när man väl har börjat kolla på dom.

Imorgon skulle Johanna komma förbi en sväng när hon slutat skolan, klockan ELVA!! Va fan lixom! Hon ska låna någon dator och internet och fixa några skolarbeten, tur att vi bor så nära nu då, haha.

Nej nu blev det mycket skrivet, vi hörs imorgon istället! Bye!




Kommentarer
Postat av: Wictoria

Hehehe jaaa :D Ska försöka uppdatera lite mer nu =)=) Har du haft en bra helg? Kram

Postat av: milla

synd att du inte fråga mig och natta, vi ville också ut..

2009-11-09 @ 20:00:01
URL: http://millasvestad.blogg.se/
Postat av: ELLEN

HAHAHA jag kom aldrig ut på BK!!! men i helgen, då jääääävlar ska jag UT på krogen!!!:D

2009-11-11 @ 17:32:55
Postat av: Wictoria

Super :D Jadu, jag vet faktist inte. Jag har ingenting planerat. sjdå? Kram :)

2009-11-12 @ 11:15:50
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback