12 oktober.

Jaa, en hel helg utan update.
Jag har helt enkelt inte haft tid. Mycket jobb har det varit. Överraskning för Änna här i lördags,
middag och present. Fotboll och Singstar och tillsist BK, som tyvärr var sådär. Jag och Sara gick någongång vid halv ett - ett.

Det positiva med den tidiga kvällen var att jag vaknade upp helt utan huvudvärk eller illamående och kunde gå till jobbet utan dåligt samvete. Hann knappt med att ha rast igår, så det var fullt upp hela kvällen. Var tillbaka på lokalen efter det sista ärendet vid fem i tio och vi slutar lixom tio!! Så det blev lite stressigt där..

Idag var det sovmorgon!! Så himla skönt. Sedan bar det av till brandstation för HLR. Frank var "utbildaren" och shiit vad roligt vi har haft, haha! Sedan fick vi rädda liv på en stor docka, det var faktiskt lättare än vad man kan tro att det är! Dessutom var dockan "svårare" än en vanlig medvetslös människa!

Oskar åkte hem för en liten stund sedan. Vi har kollat på "Johan Falk" filmerna, eller ja, två av dom. Njaa, dom var sådär tyckte jag tyvärr. Men man kanske kommer in i dom ju fler filmer man ser.

Imorgon står jobb på schemat, om jag nu kan det... Får hoppas på det bästa.

GodNatt


Kommentarer
Postat av: molle

nej är du dum eller? jag ÄLSKAR dom filmerna, och jag älskar 'frank wagner/lisa' :)

2009-10-13 @ 08:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback