14 oktober.

Nu har jag precis (eller precis och precis) för nån timme sen, bakat klart!
Nybakade bullar luktar det i hela lägenheten, mmm smarrigt!
Så nu ligger jag i sängen med ett stort glas mjölk och två nygräddade lagom varma bullar, mmmmm!

Förut idag träffade jag Sara! Vi gick, och gick och gick! Det var så skönt! Vi gick upp till spåret och gick 5 km spåret och pratade under hela tiden, så det kändes som vi gick på ett kick! Sen gick vi ner till nya "Schelins", "Rogge Bageriet" eller något likande hette det nu. Men OJ vad ovanligt det var där inne! Allt var vitt, dom ska ta bort övervåningen och jaa, som Sara sa, det känns inte som man har varit där förut, man känner inte igen det minsta!

Imorgon ska jag jobba igen, det ska bli skönt faktiskt. På kvällen ska jag träffa Molle, jag funderar på att bjuda henne på en bulle, men bara om hon är snäll!

Vi hörs imorgon!
Puss!

Kommentarer
Postat av: sara

var supermysigt med dig idag. måste göras om snart igen! puss puss

2009-10-14 @ 22:32:05
Postat av: molle

jag är ju alltid snäll!!

nästa gång får ni släpa med mig i spåret, fast innan den sista oktober, sen orkar jag inte. och efter jag slutat jobbet. Oj-- känns som jag ställer lite krav nu

2009-10-15 @ 11:49:30
Postat av: sara

vilka jäkla krav! vem tror du att du är?!??!?!!



:D

2009-10-16 @ 10:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback