15 oktober.

Då var det dags igen.

Idag stod jobb på schemat, det gick bra, trots att det blev en jobbig natt. Jag fattar inte varför jag sover så dåligt vissa nätter. Vissa nätter är verkligen helt otroligt jobbiga att ens försöka somna.
Innan jag gick till jobbet så höll jag tummarna att jag skulle ha en lugn dag, och JAA det hade jag, så himla skönt, faktiskt.

Efter jobbet gick jag hem. Vi kollade lite på tv och sen somnade jag gott i soffan. Strax efter fem vaknade jag och gick sedan hem till Molle med en påse bullar. Jag tror hon blev glad! Vi snackade lite skit och jag lärde henne "FarmVille", haha. Jaa nu hoppas jag bara att hon fortsätter med det.

Nu sitter jag och kollar på "Inlåst", jag tycker det är så hila intressant. Jag hoppas verkligen att det går bra för dom stackars ungdomarna igen!

Snart blir det dusch och sen är det sängen som lockar, skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback