18 oktober.

Jaa, då var även denna helg slut då.

Det går fort, både veckorna och helgerna. Det är helt sjukt.
I fredags kom Anders och Johanna förbi med mat när Anders slutade jobba, och stannade kvar en stund, dock kände jag mig som världens mest osociala människa då jag satt och halvsov när vi åt mat, jag var verkligen helt slut.
När dom åkt hem så dukade vi fram onyttigheterna, chips, dipp, choklad, bilar, tuttifruttigodis, bullar, kladdkaka, grädde, cola och saft till mig, mums.
Klockan elva somnade jag i Patriks knä och sov till nästan ett innan han tyckte vi skulle ta oss till sängen. Igår sov vi till klockan ett! Fast jag somnade så tidigt i soffan!
Under dagen gjorde jag ingenting alls, kollade på AIK-matchen och somnade en stund till. Sedan gick jag till pappa och Bitte en stund, vi fikade lite och även Molle joinade oss.
Molle och jag gick sedan hem till henne och kollade på film, mysigt. Halv ett gick vi hem hit och här satt grabbarna och lirade Fifa typ.

När klockan ringde halv sju imorse var jag inte lika kaxig, uscha! Men jobbet rullade på ganska bra ändå och efter jobbet åkte jag, mamma och TK till Etuna en sväng och kom hem med lite smått och gott. Sedan åkte vi hem till mamma och TK och jag och mamma gjorde köttbullar som vi sedan åt till middag.

Fick höra av Patrik nyss att dom vann matchen borta i Motala, det måste varit värt att åkt dit iallafall, haha.
Jag ska ta bort sminket nu och lägga mig i soffan en stund, får se om jag är vaken när mister mister kommer hem sent ikväll/natt.
Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback