19 oktober.

Denna vecka skulle jag jobba måndag, tisdag plus helgen. Denna vecka blir det extrajobb.
Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, lördag, söndag. Hääärligt. Nästa månad kommer bli grym på lönespecen!

Är så sjukt seg i huvudet. Jag tänker att "idag ska jag lägga mig tidigt", men tjena, inte blir det tidigt för det.
Blir oftast någon gång mellan elva-tolv och det är alldeles för sent när man ska upp och jobba morgonen efter.

Vi ska äta fiskpinnar idag, är inte så jättesugen på det, men det får duga. Innan det ska jag lägga mig i soffan en stund, eller hoppa in i duschen, jag har inte bestämt mig än.

På torsdag ska vi äta med jobbet. God buffé, gott vin och trevligt sällskap, men kan tänka mig att det också kan bli lite sorligt. En sista måltid lixom, herregud.

Jaa, det var allt för denna gång, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback