2 oktober.

Jaa, som ni märkt har jag inte hunnit med att uppdera de senaste dagarna.

Har varit så sjukt trött. Efter att ha jobbet kväll sedan i lördags fram till och med onsdag och sedan ställa om sig att jobba dag, jaa, då hänger varken huvudet eller kroppen med riktigt. Nu i helgen är jag iallafall långledig och det ska bli så himla skönt, dock är redan helgen fullplanerad, men lite lugn och ro ska jag nog få mig. Nästa vecka blir också ganska späckad, men det ska bli roligt.

Igår var jag ner till pappa och Bitte en sväng, dom visade bilder från Grekland och vi pratade lite skit som vanligt. De roliga var att när jag och Molle frågade saker om resan så hade dom helt skillda åsikter, haha. "Var det långt till stan?" Bitte "Njaa, de tog typ 10 minuter" och pappa "Neej, ett par minuter kanske" precis samtidigt svarade dom också, haha.

Molle och jag gick sedan till Ica och tillsist hem hit. PRICK(!!!!) klockan åtta kom Sara också! Vi skulle kolla på Idol tillsammans, så jag hade bakat kladdkaka och så började vi kolla. Sara och Molle provade även kläder till imorgon, då vi ska på 60-årskalas. Anna och två kompisar till henne fyller alla 20 under oktober så dom slår ihop, och det ska bli roligt. Efter Idol knallade Molle hemåt och strax efter tio gick Sara. Vi började kolla på "Inlåst" på tv4, som handlar om ungdomar som är påväg ut i det kriminella men frivilligt prövar på livet i fängelse, riktigt bra.

Idag har jobbet gått snabbt, tills det var dags att gå hem. En som skulle jobba i helgen ringde och sjukanmälde sig så jag och mamma fick lite panik och ringde runt till folk och fick sedan göra om några scheman för helgen, så fick faktiskt en halvtimmes övertid, aldrig helt fel.

Jag vaknade för en stund sedan, är fortfarande helt slut. Ska ta oss ner till Ica och Godismonstret en sväng och sedan blir det en dusch för att tillsist avsluta kvällen framför Idol. Imorgon efter tolv kommer Petra och Anders och hämta mig, då blir det en sväng till Norrping och tillbaka, så när jag kommer hem imorgonkväll ska jag istortsett bara byta om och packa ner dricka och sedan bär det väl iväg till Änna eller något.

Japp, nu fick ni en rejäl uppdatering iallafall!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback