20 oktober.

Hallihallå!

Idag hade jag sen lunch, inte förrän halv ett. Har stått i en tvättstuga halvadagen, städat, duschat och handlat, japp, mycket blev det gjort. Mamma bjöd på lunch på Prinsten, det var smarrigt.
När jag kom hem från jobbet gjorde vi pannkakor, det var gott det också, men eftersom jag ganska nyligen hade ätit, åt jag bara tre stycken, men änr ändå fortfarande proppmätt!

När mamma slutat jobba åkte vi en sväng till Hedlandet. Pappa, Bitte och Molle var där häromdagen och hade kommit hem med en hel del grejer, så vi ville ju också kolla om vi kunde hitta något trevligt. Lite blev det, men inte lika mycket som dom andra.

Jag passade på att beställa ett par "uggs" och ett skärp som jag har spanat på ett tag nu, från
www.hm.com/se .
Jag hade rabattkod så jag tyckte att det vore bra att utnyttja den, haha. Strax under 200 kr kommer det gå på, och det tyckte jag var ett ganska så bra pris!

Sedan tittade jag in på www.bangerhead.se 's hemsida och hittade ett bra erbjudande. Så jag klickade till mig två stycken "Dust it Mattifying Powder" också, för 189kr!! Det kallar jag kalasbra!

På jobbet idag fick jag även reda på att jag kommer få förlängt schema!! Jag fick välja på tre olika scheman, så jag tog ju självklart det med mest tider, så en 70% tjänst får jag iallafall. När jag valt och skulle börja skriva in dagarna i min almanacka, så ser jag att jag är ledig julafton och juldagen, jobbar kväll annandag jul, jobbar dag på nyår och är ledig nyårsdagen!! Hur bra är inte det lixom?!?!  Jaa, det känns bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback