21 oktober.

Usch vad snabbt tiden går!
Jag förstår inte hur man ska hinna med allt som man måste hinna med.
Om tre dagar är det "bara" två månader kvar till julafton, men jag har ju redan inhandlat en julklapp iallafall,
och resten har jag ju lagt undan pengar till, bra gjort.
Mer nedräkning är det även till den 6 november, då familjen Hallberg flyttar, det ska bli spännande, två veckor lite drygt.
Innan det, den tredje november fyller min mamma år, men jag har ingen aning om vad det ska bli för något spännande till henne i år.

Om en månad och 6 dagar fyller Johanna 18 år också, och det ska väl firas kan jag tro! Någon dag innan det fyller även hennes kompis år, så jag antar att det firas samtidigt? Även hit har jag lagt undan och kanske klurat ut vad det blir för något!

Den 12 december fyller även mamma Hallberg år och på kvällen spelar Scotts på "Dansbandskampen" så det blir väl en sväng ut dit, haha. Pappa tyckte att jag kunde gå med han och Bitte, men jaa vi får väl se.

Och mitt i alltihop så är det farsdag, den åttonde november. Och jag vet precis vad jag ska ge min pappa, haha. Inte för att vi "firar" fars, eller morsdag så speciellt, men nu har jag en bra idé.

Till jul kommer även min kusin hem igen, denna gång med hennes sambo, och då hoppas jag att magen kanske växt lite på henne! Ååh så spännande det ska bli!!

Nej nu väntar duschen på mig! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: molle

du är gullig.

(bäst att börja smöra nu så jag med får en fin julklapp!!)

2009-10-21 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback