22 oktober.

Imorgon är jag ledig!!!!
Det ska bli så jäkla skönt så det finns inte! Dessutom ska jag på "SPA" på trädgårdsgatan och få aromainpackning, helkroppsmassage och ansiktskur! Gud så skönt!

Idag efter jobbet gick jag hem och la mig. Kände att jag skulle var utvilad till ikväll! Vid halv fem sprang jag in på systemet och köpte två flaskor vin, en till mig och en till mamma. Sedan gick jag och mamma till Molles jobb och kollade hur hon hade det. Nyrenoverat och väldigt snygga färger, lite lagom sådär. Molle och Ann satt i det största rummet, hur stort som helst!

När vi kollat runt där gick vi upp till vårat jobb dät det vankades middag och tal. Det blev sorligt ett tag, men man får försöka se det från den ljusa sidan, tyvärr. Vi kommer aldrig att få någon bättre chef än Gunilla, usch :(
Det blev iallafall en hel del skratt, mycket mat och gott vin, faktiskt! Men jag fick däremot börja hela middagen med att gå ner till Kristian och låna en vinöppnare, då Anette, som skulle öppna den FÖRSTA flaskan, hade sönder våran vinöppnare! Och då kom jag på den smarta idén att ringa Natta och fråga om hon kunde fråga Kristian, haha!

Vi var hela 43 stycken som kom på middagen och alla vi som jobbar fick en varsin liten blombukett med oss, för att vi har varit sån snäll personal tyckte Gunilla! Det togs även ganska mycket kort, och jag var nog med på några stycken iallafall, då jag inte är som mamma, som gömmer sig för kameran.

Vid åtta tiden gick jag hemåt, Patrik och jag skulle på bio! Vi skulle ju gått förra fredagen, men då gick bara "Flickan som lekte med elden" och Patrik hade inte sett den första. Så i veckan kollade han på den första filmen och idag såg vi alltså film nummer två. Den var väldigt bra tycker jag.

Nu är vi hemma igen och jag ska se efter min "Farm" och sedan ska jag nog lägga mig!
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback