25 oktober.

I fredags var det lönedags! Det betydde utgång på kvällen!
Det var invigning för mig och Natta av UB, visst var det "kul", men man kände varken igen folk eller någon musik heller för den delen. Nästa helg blir det väl BK och det ska bli lite roligare!

Jag skulle egentligen ha jobbat dag i går, men eftersom att jag ville ut med tjejerna och eftersom att Anna ville jobba dag, så bytte hon och jag! Hade uteturen och det gick väldigt bra faktiskt! Idag var det jobb igen, det gick bra, hade inte så tungt som tur var! Under resten av dagen har jag fått en hel del gjort.
Anders pratade förra helgen om att åka och kolla Patriks match idag, vilken jag gärna hade velat, en så blev det inte, och det var riktigt skönt det också! Jag har, som sagt, fått så mycket gjort istället!

Efter jobbet åkte jag, mamma och TK och storhandlade, både ÖB och Willys hanns med. Sedan blev det en sväng till Godismonstret också. Städade undan lite i köket och kyl&frys när jag kom hem, packade in varor, drog i gång en tvättmaskin, strök lite annan tvätt. Gick en promenad med pappa och har ätit mat. Nu ska jag snart stänga av här och slänga mig i soffan, börjar inte förrän tre imorgon så det blir sovmorgon, mmm!

Igår innan jag började jobba drog jag igång en tvättmaskin. Sen tänkte jag att Patrik skulle hänga den innan jag kom hem, men icke! Blev irriterad och bad honom iallafall att hjälpa mig litegrann. Bara han bar in all tvätt i sovrummet så skulle jag fixa resten. Sen vid halv två, när Oskar och Kalle åkt hem så kom Patrik in, tänder lampan och suckar världens suck. Då hade jag glömt all tvätt, som låg i en stor hög precis bredvid min sängplats, och jag hade inte sett den! Så Patrik fick göra hela jobbet själv iallafall, haha!

Nej men nu väntar soffan och godispåsen och även ett stort glas med kallt vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback