27 oktober.

Jaa, oktober börjar smyga sig till sitt slut även detta år. Det är, som alla andra månader, helt sjukt vad snabbt det går!

Idag har jag jobbat, trodde aldrig att jag skulle orka med det idag, men jodå! Jag kom upp, men det gjorde däremot inte min mamma, som jag tiggde skjuts av idag. Hon var lite sen, men det gick bra iallafall. Plus att när jag kollade på mitt schema imorse så ser jag att jag har en luuuuuuuuuuuuuugn dag, så skönt att få det ibland också! Jag gick en timme tidigare och det behövs verkligen. När jag kom hem somna jag i sängen tills Molle ringde och väckte mig ;)

När jag vaknat till åkte jag och mamma til Jysk och kollade lite grann, hoppas jag hittar det jag söker snart, haha. Därefter åkte jag hem till Molle, dit även Sara kom. Vi skulle baka. Det blev massor med muffins och en "muffinskaka"! Det blir nog spännande!

På lördag blir det party hos Molle och Andy, då Andy fyller 20 på fredag, det blir niiiiiiice!

Nej, nu ska jag chilla i soffan, är ledig imorgon och det ska bli så jäkla skönt!!

Kommentarer
Postat av: Wictoria

hej gumman. Ja jag ska försöka satsa på att blogga rätt mycket hade jag tänkt :P jag hoppas verkligen att vi ses ute på lördag. Då blir det dansgolvet!!! :D Kram

Postat av: molle

partyparty!

heja aik! på söndag kl 15.00 tar vi en återställare och börjar den nya festen!

2009-10-28 @ 16:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback