5 oktober.

Japp, då var vi inne på en ny vecka, som helt och håller består av jobb, ja utom onsdag då jag faktiskt är ledig, men ändå ska vara uppe klockan åtta, kul, verkligen.

Idag på jobbet när vi skulle ut på jobb så hör man en jobbarkompis som skriker "ÅHNEEJ!!!" och suckar ordentligt, vi andra får oss snart ett riktigt gott skratt.
Det visar sig att hon tagit två OLIKA skor!! Hur är det möjligt lixom?! Den ena var svart med ett litet spänne, den andra var brun med ett större spänne, så nej jag fattar inte hur man lyckas, hahaha!

Till lunch bjöd jag mamma på nachotallrik från Prinsen, mmmm, så gott, till efterrätt blev det en kanelbulle och en vaniljbulle som vi delade på. Var ju tvungen eftersom att det var kanelbullensdag igår!

Får se vad det blir för planer till kvällen, vi ska iallafall kolla på film har vi bestämt, men innan det måste jag hem en sväng till mamma för att öva på en intervju till på onsdag :)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: izabella

SV: Hahha, klart du skulle passa! :D

Postat av: Wictoria

Ja det var jätte kul :D Hur var det på BK då? Eller var ni där? Jasså Alex eller? :P Kram

2009-10-05 @ 21:31:55
URL: http://wictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback