6 oktober.

Ååh idag är jag glad! Trött men glad!

Jag bad Tompa för nån vecka sen, att när han hade någon tid över kolla upp lite bärbara, bra datorer till mig, eftersom att han är lite bättre på det där än vad jag är. Sagt och gjort. Några dagar senare fick jag en länk till honom som han bad mig kolla på. Jag kikade och det visade sig vara en Delldator till kampanjpris. Jag bad TK beställa en sådan till mig, eftersom att mamma också kanske skulle ha en sådan, så det gjorde han.

Idag ringde dom och ville bjuda oss på mat. När jag kom hem från stan (där förövrigt gick en sväng med Molle), så gick jag in och satte mig och kom sedan på att det var något i hallen. Det var min nya dator! Jag frågade TK hur mycket han skulle ha, han sa priset och sa att han tyckte det var ett ganska billigt pris, till en så bra dator, vilket jag inte kunde annat än att hålla med om. Sedan fortsatte han "Och eftersom att jag har liite bättre lön och därmed lite mer pengar än dig, så bjuder jag på den!"

Jag fick alltså en ny dator utan att behöva betala något, till och med maten bjöd dom på, haha!! :)

Nu gäller det att komma på en bra julklapp!

Nu börjar jag bli lite nervös inför imorgon, men ska plugga på lite till så ska det nog gå bra!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback