7 oktober.

Nu har vi precis ätit, fast jag känner mig inte så bra, så jag åt inte ens hälften av den lilla portion jag åt.

Har inte hunnit vila något idag, men ska ta och lägga mig och läsa en bok nu.
När Patrik drar till träningen ska jag nog ta tag i städningen här hemma, är den enda lediga dag innan lördag, som jag hinner städa undan på och det kan ju vara skönt att få det gjort. Patrik har i försig redan dammsugit så det är ju inte så mycket som ska behövas göras, men iallafall.

Sen när mister P kommer hem från träningen ska vi ut och handla, vi brukar göra det tidigt på dagarna om jag är ledig, eller senare mot kvällen, för att slippa alla människor, smaart  drag.

Nej nu ska jag som sagt lägga mig en stund, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: izabella

SV: Haaha tack så mycket :D jag gillar spökena också ;) .

Jag vet inte riktigt,men vi är väl där hela dagen typ, fast vi ska fira Isabelles mamma också :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback