7 oktober.

Japp, idag är det riktigt tidig update, för att vara ledig dag ;)

Kom hem för en liten stund sedan från intervjun, mmm det var spännande, läskigt men ändå roligt.
Jag fick fram bra svar på det allra mesta tycker jag. Det kom en lite svårare "fråga", men när jag tänkte efter så fick jag PRECIS den frågan när jag var på intervju i Eskilstuna, och hakade upp mig på den då också, men fick då tips av killen, så efter en liten stunds betänketid så kom jag på det perfekta svaret!

Nu ska jag ta hand om lite tvätt, sen ska vi förhoppningsvis åka och handla, så jag slipper det imorgon. Visserligen kan väl Patrik handla själv imorgon, men jag vill ju följa med, haha.

Vi hörse senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback