10 september.

Idag hann jag med lite mer än igår. Igår blev ju mer en slödag och idag lite mer att göra dag.
Städade undan lite här hemma, dammade lite och plockade lite, sedan åkte vi till Etuna.
Jag gick i några affärer och sedan åkte vi till Rusta!  Köpte lite småkraffs och åkte sedan hem.
Köpte ett nytt Sonic spel - då jag inte orkar vänta på att någon ska hitta mitt igen.

När vi kom hem slängde jag ihop en kladdkaka, sedan åt vi lite mat och sen kom pappa, Bitte, Molle och Tyson hit och fikade. Vi kollade på bilder från Tunisien och sedan kollade vi lite på Idol och skrattade!

Igår var jag föresten inne på en av mina favoritbloggar,
http://lindablom.se/ och var med i en av hennes tävlingar. Man har chans att vinna ett presentkort värt 1500 kr på Junkyard - vilket skulle passa mig perfekt, då jag så gärna vill ha ett par nya skor! Så gå in och tävla du med!

Nu kollar vi på "Nöjespokalen" det verkar vara ganska roligt faktiskt, så nu ska jag återgå till tvn.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback