14 september.

Usch!

Inatt har jag lyckats få TRE timmar sömn. Jag var trött redan vid tio och gick och la mig strax efter att Patrik kom hem. Kollade klart på "filmen" på fyran, som för övrigt var skitdålig, och skulle sova var det tänkt.
Tyvärr så lyckades det inge vidare och klockan fyra var sista gången jag kollade på klockan! Tio i sju imorse ringde klockan, det var inte kul.

När jag väl kom upp var det helt okej, och även dom första timmarna på jobbet, men efter lunch blev jag jättetrött. Så när jag slutat satt jag kvar en stund och prata med Camilla och Susana, och gick sedan hem och la mig på soffan och sov, mmm så skönt det var.
Fick även maten serverad för en stund sen, hur skönt är inte det.

Nu är det snart "Färjan", och sen ska jag kolla på "Svenska hemmafruar" eller vad det hette och tillsist är det "Roast på Berns".

Vi hörs!
God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback